یزدفردا : کلاس تهاجم فرهنگی با حضور پرسنل دانشگاه در سالن شهید علیزاده با سخنرانی آقای کافی در باره موضوع مضرات ماهواره وبعضی سایت های اینترنتی و همچنین رواج بعضی فرقه ها ضاله مثل شیطان پرستی پرداختند.

به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی فرهنگی ، کلاس تهاجم فرهنگی با حضور پرسنل دانشگاه در سالن شهید علیزاده با سخنرانی آقای کافی در باره موضوع مضرات ماهواره وبعضی سایت های اینترنتی و همچنین رواج بعضی فرقه ها ضاله مثل شیطان پرستی پرداختند.

در ابتدا آقای کافی مقدمه ای بر چگونگی شروع جنگ نرم توسط دشمن پرداخت و در ادامه او افزودگسترش روز افزون ماهواره‌ها، گسترش بي‌بندوباري و به وجود آمدن فساد فراگير در جامعه و به انحطاط كشيده شدن برخي از جوانان و گسترش روزافزون مشروبات الكلي، ايجاد گروه‌هاي غربي مانند: هوي‌متال‌ها، رپ‌ها و شيطان‌پرست‌ها، تمايل به مدگرايي و... همه و همه نشان از هدفمند بودن اين تهاجم از طرف دشمن داشت.

اين بار دشمن با استفاده از روش‌هاي نرم‌افزاري فكري و تبليغي بر خلاف دوره قبل كه مردان را مورد حمله قرار داده بود قلب جامعه، يعني زنان و جوانان را هدف گرفت. در ادامه او اضافه کرد که مي‌توان گفت خانواده كانون توجه حملات ابزارهاي مدرن تهاجم فرهنگي است و با تضعيف آن بسياري از اهداف تهاجم فرهنگي محقق مي‌شود.

با نگاه به كاركردهاي خانواده بيش‌تر مي‌توان به اهميت آن توجه نمود. خانواده به عنوان يك نهاد اجتماعي پايه و اساسي در جامعه، معمولاً كاركردهاي گوناگوني را بر عهده دارد كه البته چگونگي اين كاركردها و شدت عملكرد آنها در فرهنگ‌هاي گوناگون متفاوت است در پایان هم چند کلیپ از شیطان پرستان به نمایش در آمد
 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا